perjantai 29. kesäkuuta 2012

tilannekatsaus tai jotain

Koska edellisestä postauksesta on taas vierähtänyt jo jonkin aikaa... Olen ollut aikaansaamaton.

Cosplay ja myöskin conielämä on ollut edelleen hiljaista, mutta onneksi olen saanut cosplayintoni takaisin (harmi vain, etten pääse juuri ompelemaan, sillä lähes koko kesä kuluu Helsingissä autokouluilemassa). Desucon meni minulta ohi pääasiassa hinnan takia: en ollut varma haluanko pyöriä conissa kolmea päivää, tai maksaa siitä lähes kolmekymppiä. Olisi ollut parempi jos yhden päivän lippujakin olisi ollut saatavilla. Nyt näyttää siltä, että myös Animecon jää näkemättä, vaikkei se niin kallis olekaan. Ajoitus on vain vähän huono, mutta katsotaan nyt. Mutta Traconiin olen ehdottomasti tulossa, koska Tales of Graces -ryhmä!

Pascal sentään etenee, hitaasti mutta varmasti. Löysin suuren metsästyksen jälkeen oikeanvärisen trikoon Itäkeskuksen Eurokankaasta, ja nyt paita on ompelua vaille valmis. Heh. Toisin sanoen kankaat on vasta leikattu. Minulla on kangas myös housuihin.Väri on ehkä turhan ruskea, mutta oli jotenkin todellä vähissä vähän oranssihtavan ruskeat housukankaat.
        Pent etenee myös, ainakin kankaiden suhteen. Tai no, minulla on vasta viittaan vuorikangas, 2,5 metriä alle kymmenellä eurolla. On niin kiva hipelöidä kaikkia nättejä violetteja kankaita! On hankala valita, mitä käyttää, kun rahaakaan ei ole rajattomasti.

Peruukkejakin pitäisi tilailla, onneksi olen jo löytänyt muutamia sopivia, Pascaliin ja Pentiin. Pitää perehtyä peruukin värjäämiseen, hmm. Tulioon en ole vielä etsinytkään peruukkia, taitaa jäädä ensi vuodelle, tai sitten loppuvuodelle. Enpä tiedä. Joskus vielä!

Tulio ei arvosta ensi vuodelle dumppaamista. (idk, postaus kaipasi väriä)


Olisi aika jees päästä ompelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti